محل تبلیغات شما
مصرف‏ گرایی یکی از شاخصه‏ های دنیای مدرن است که به مصارف کالایی اکتفا نکرده و به ارتباطات و حتی ارتباط عاطفی و عاشقانه نیز سرایت کرده است.این مصرف گرایی و کالایی شدن انسانها، موجبات ایجاد پدیده" سياليت عشق" گردیده است. بر این اساس روابط عاطفي و عشق حاكم بين افراد صرفا کالایی قابل مبادله به شمار می رود. این ویژگی کالایی استحکام روابط عاشقانه را به سوی سیالیت و پيوندهاي ناپايدار و زودگـذر سوق داده است.

مرگ دانشگاه در ایران

جامعه هندزفری زده

یکه تازی ژنرال های مجازی

کالایی ,عشق ,مصرف ,دنیای ,عاشقانه ,گرایی ,به شمار ,مبادله به ,قابل مبادله ,کالایی قابل ,شمار می

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها